Obchodní podmínky
Veškeré smluvní vztahy jsou upraveny v souladu s právním řádem České republiky, Řídí se především Občanským zákoníkem (č.89/2012 Sb.), Zákonem o ochraně spotřebitele (č.634/1992 Sb.) a Obchodním zákoníkem (č.513/1991 Sb.), v platném znění.
Platební podmínky
- Zasláním zboží na dobírku
- Zálohovou fakturou
- Platbou v hotovosti
- Platba bankovním převodem – lze pouze pro organizace, na základě písemné objednávky, se kterými má prodávající potvrzenou kupní smlouvu
Dodací podmínky
- Přepravní službou GLS
- Přepravní službou Toptrans
- Osobní odběr na prodejně v průběhu pracovní doby zdarma
Kupující je povinen se přesvědčit, ihned při převzetí zásilky, ještě před podpisem řidiči přepravní služby, že zásilka není poškozena a zboží uvnitř znehodnoceno přepravou. V případě poškození je kupující oprávněn odmítnout převzetí zásilky od přepravní služby. Pokud přesto takto poškozenou zásilku převezme, je povinen sepsat s řidičem protokol o škodě a neprodleně oznámit závadu na email prodejna@tht.cz. Dodatečná reklamace poškození zásilky není možná.
Záruční podmínky
- Záruka na zboží se řídí a je v souladu s Obchodním a Občanským zákoníkem v platném znění
- Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží tj. daňový doklad, faktura
Provozní doba podnikové prodejny
Pondělí – pátek – 6.00 hod. – 14.30 hod.
Potřebujete poradit?
Máte-li dotazy týkající se vrácení peněz a vracení zboží, kontaktujte nás na adrese prodejna@tht.cz.
Hotline - opravy, servis