Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator

No products in the cart.

Reklamační podmínky

Reklamační podmínky


 1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto reklamační podmínky upravují způsob uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“) z kupních smluv uzavřených prostřednictvím poptávkového webu pozarniprislusenstvi.cz (dále jen „prodávající“).
  2. Reklamační podmínky vycházejí z příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  3. Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. Podnikatelé se mohou řídit těmito podmínkami v přiměřeném rozsahu, pokud není sjednáno jinak.
  1. Odpovědnost za vady
  1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady a je ve shodě s kupní smlouvou.
  2. Za vadu se nepovažuje běžné opotřebení nebo změna vlastností zboží vzniklá jeho obvyklým užíváním.
  3. Záruka se nevztahuje zejména na vady vzniklé:
    • nesprávným používáním, manipulací nebo skladováním,
    • poškozením způsobeným živelnými událostmi,
    • neodbornou instalací nebo zásahem do zboží,
    • používáním v rozporu s návodem či určením výrobku.
  1. Záruční lhůta
  1. Záruční lhůta pro spotřebitele činí 24 měsíců, není-li uvedeno jinak.
  2. U podnikatelů může být délka záruky individuální a vychází z dohody smluvních stran.
  3. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
  1. Uplatnění reklamace
  1. Kupující je povinen reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistí.
  2. Reklamaci je možné uplatnit:
    • e-mailem na: prodejna@tht.cz
    • osobně či poštou na adrese provozovny: THT Polička, s.r.o. , Starohradská 316, 572 01 Polička
  3. Reklamované zboží je nutné zaslat kompletní, čisté a pokud možno v původním obalu. K zásilce přiložte:
    • číslo objednávky či fakturu,
    • popis závady,
    • kontaktní údaje (telefon, e-mail),
    • preferovaný způsob vyřízení reklamace.
  4. Náklady na dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu nese kupující. V případě uznané reklamace budou poštovní náklady kupujícímu kompenzovány.
  1. Způsob vyřízení reklamace
  1. Po obdržení reklamace prodávající vystaví potvrzení o jejím přijetí.
  2. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou na delší lhůtě.
  3. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:
    • bezplatnou opravu,
    • výměnu zboží za nové,
    • přiměřenou slevu z ceny,
    • případně odstoupení od smlouvy (je-li vada podstatná nebo se opakovaně vyskytne).
  4. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno kupujícímu na jeho náklady spolu s odůvodněním.
  1. Dopravní poškození
  1. Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat neporušenost obalu.
  2. Pokud je obal viditelně poškozen, je kupující povinen sepsat s dopravcem škodní protokol nebo zásilku nepřevzít.
  3. Pozdější reklamace mechanického poškození způsobeného přepravou nemusí být uznána.
  1. Závěrečná ustanovení
  1. Tyto reklamační podmínky tvoří nedílnou součást obchodních podmínek poptávkového webu pozarniprislusenstvi.cz
  2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto reklamačních podmínek. Pro kupujícího platí verze účinná v den uzavření kupní smlouvy.

THT Polička, s.r.o.

THT Polička

Výrobce požárních automobilů, vozidel a kontejnerů pro technické zásahy, a hasicího příslušenství.
Zeptejte se nás!

    Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas s našimi
    Zásadami pro ochranu osobních údajů